Blogga för mig själv ett tag

Jag startade den här bloggen för att jag inte mår speciellt bra just nu. Och har så mycket jag bara vill skriva som jag inte vill att andra ska få reda på just nu. Den senaste tiden i mitt liv har varit åt helvete jag stöter bort alla och anledningen till det är för att jag inte mår bra nån stans.
Dom som känner mig vet ganska mycket om min uppväxt kommer inte skriva om den här just nu idag för får mig bara att må mer dåligt än va jag gör. Jag har ingen att prata med nu när min syster är borta för jag litar inte på nån annan som jag litar på henne.

jag vet att det är nån nån gång som kommer få reda på den här bloggen kanske nån av slump får upp den här sidan men nu allafall ska jag inte berätta den för någon. Anledningen till att jag inte mår bra är till den största delen på grund av hur jag och min pojkvän har haft det. Det har varit lite fram och tillbaka nu det senaste men just nu är det bra mellan oss och hoppas det förblir så.


Jag hade skrivit lite mer saker innan men kom på att någon gång så kommer folk få reda på den här bloggen men inte förens jag har uppdaterat här mer och inte förens jag har fått ordning på bloggen för så den ser ut nu kan den inte se ut så här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0