fattar inte riktigt vad det är med mig.

Ena stunden är det bra och den andra är det fuckt up! Jag kände mig extremt nere idag på dagen flera timmar satt jag och grät på grund av vissa saker och sen när jag fick höra från min pojkvän såna fina ord så blev jag glad det det gjorde min dag bättre men sen tillslut just nu mår jag dåligt igen. Och jag vet inte ens va det beror på jag fattar ingenting hur jag själv fungerar ens finns inga ord för hur fuckat mitt liv är men ändå så måste jag klara det här. Men jag vet själv inte riktigt hur. Pappa och anette fick mig på väldigt bra humör med för en stund dom fick mig att skratta ett tag. Snackade skit tillbaka om vissa personer som snackar bakom min rygg :). Haha jag älskar min pappa älskar hela min familj dom betyder sjukt mycket för mig skulle inte klara en dag utan dom domfinns alltid där och dom vet att jag alltid finns där för dom. Men kan fortfarande inte fatta vad det är med mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0