Godmorgon

Eller har varit vaken ganska länge nu vaknade ju och kollade ut och då va det fullt med snö i norrahammar. sitter i skolan och har engelska. Gjorde också om min blogg lite snabbt i skolan kommer ändra på den men ser lite bättre ut nu än innan allafall. På rasten ska jag iväg och träffa jennie har ingen matlust alls så blir nog bara att jag köper en latte. Har ju inte bloggat på länge nu värken i denna eller den andra som jag inte kan ha kvar längre. Och tänkte jag ska berätta lite om vad som har hänt den senaste tiden. Eller har ju inte hänt så mycket har inte varit i skolan på nästan 3 veckor på grund av massor med saker som har hänt. Men vi kan ta från i onsdags. Victor kom till mig på morgonen och vi satt farmför datan hela dagen haha och sen drog vi för ville inte va hemme va så tråkigt så drog till fritisgården var ju inte roligare där precis men väntade allafall på marcus och nicklas som körde mig till kilalen för skulle sova hos jennie.

Väl hemma hos Jennie pratade jag med yvonne ( jennies mamma). Och väntade på att jennie skulle komma hem. Hon var dock inte på så bra humör när hon kom hem hade varit i skolan tills 10 på kvällen så det är förståligt haha. Sen kollade vi lite på tv och snackade och skrattade sen sov jag i andreas rum ( jennies bror) Han va inte hemma. Vaknade upp på torsdagen helt ensam i deras lägenhet gick upp och drack strite sen gick jag och la mig igen men blev väckt av jennie som bad mig komma bort med hennes bankomat kort och leg till ciggaren och snäll som jag är började jag vandra orkade inte vänta på bussen. Sen åkte mamma förbi så hon hämtade upp mig och vi åkte hem till henne och åt kyckling sen körde hon tillbaka mig till jennie och när jennie kom hem så gick vi till kiosken och köpte chips och godis sen kollade vi på film typ hela kvällen en jätte rolig film faktiskt

vi skratte som fan :)

Så fixade vi naglarna och drygade oss med folk på msn. Haha

Fredagen va en soft dag faktisk jennie ringde dock och väckte mig då med och bad mig öppna dörren för on orkade inte skolan så hon drog hem och erika hängde med. Vi kollade på land if the lost igen haha så rolig va den och sen kollade vi på någon annan film som va helt konstig. Och efter det fixade jennie sig så jag passade på att göra det med. Sen hängde jag och erica med Jennie till june för hon skulle åka till sin pojkvän som bor i göteborg. Sen hämtade pappa upp mig och jag drog hem. hade inget att göra hemma så drog ner till fritisgården en stund haha drygade mig med dom som spelade så dom blev arga som fan haha men de va kul sen drog jag hem messade med patrik sen kom han och hämtade mig så kollade vi på film till typ klockan 8 på morgonen tills jag höll på att somna då åkte vi sen sov jag typ hela lördagen Och på kvällen hämtade patrik mig igen haha och vi kollade på film det va skoj:). men åkte dock inte hem lika sent då.

Söndagen var ganska slö dag min ipod gick dock sönder så va sur på det hela dagen så drog jag förbi gården en sväng haha och sen träffade jag tobbe lite snabbt och pratade sen gick jag hem och sov. så ganska slapp söndag men det e så det ska va.

Och igår så va ja i skolan var faktiskt kul gjorde frisyrer på varandra och sminkade :). Och sen så gick jag till ljungarum där pappa hämtade upp mig så drog vi till biltema och sen hem och käkade pasta sallad sen kollade jag bara på desperate housewifes tills klockan 8 på kvällen och då fick jag för mig att jag skulle ut och gå skönt va de men va helt trött efter det men va bara bra för då kunde jag somna lättare. Snackade lite med patrik i tele haha han är så härlig man blir på bra humör när man snackar med honom:P

Men nu ska jag hänga med på lektionen uppdaterar senare bye !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0