Lördag

Hejsan alla söta läsare:) Händer ikväll? Har faktiskt inget planerat har knappt varit hemma på hela veckan så en hemma kväll hade inte varit fel även att de känns fel och va hemma ensam på en lördag får helt enkelt se vad jag hittar på. Gick upp väldigt tidigt idag faktiskt redan klockan 9.00 va ju tvungen att städa färdigt det sista innan ja och min farbror drog till ikea hittade lite små saker sen åkte vi till ikea och handlade lite med ben och jerrys som ja ska gotta mig med om en stund och kolla på film:).

Nu saknar ja min syster jätte mycket saknar även min kusin så ska bli kul denna julen när ja får träffa båda två. Men nu ska jag gå ner och hjälpa pappa med internet sak han kanske till och med har börjat får väl se. Men vi hörs imon eller ikväll:) Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0