Lördag

Jag är dålig på att uppdatera i denna bloggen med. Har haft ganska många bloggar innan men min förra blogg hade jag mest läsare och så på. Va dock tvungen att lämna den anledningen vet ni. Vad händer en lördag som denna ?. för mig händer det inte mycket alls är hemma nu pappa har åkt iväg och danst med sin tjej anette. Funderar på att gå ut och gå en sväng men får se om jag pallar har ju börjat gå ut och gå ganska mycket nu det senaste.

Som vanligt när jag inte uppdaterat på länge så blir det ganska långt inlägg pga att jag tycker själv det är kul och läsa tillbaka och se vad man gjorde en viss dag och läsa om roliga och tråkiga saker som har hänt. Allafall Kan ju berätta från förra lördagen eftersom min farbror har väntat på det, haha. Ja allafall mikael kom och hämtade mig på morgonen och vi åkte iväg och käkade på chili thai ett av mina favvoställen här i jönköping sen till ica maxi köpte på mig ganska mycket choklad och vindruvor sen åkte vi till öb för mikael skulle ha nåt där så hittade vi en jätte söt julkalender med hallo kitty på så fick den med och sen åkte vi till netto för jag ville ha nutella. Det va det mesta jag kommer ihåg från förra lördagen eller ja va med Andreas på kvällen med vi va hemma hos han och kollade på film.

Fick bli en upp och ner vänd bild:P juste fick ju tandborste med

Sen söndagen finns det inte så mycket att berätta om för kommer inte ihåg ett skit av vad jag gjorde då. På måndagen va jag på vårdcentralen sen kom victor till mig och så satt vi hemma framför datorn båda va sjukt trötta så vi halvsov i soffan sen hade vi inget att göra så vi åkte buss och träffade elin nicklas och ganlid och snackade med dom sen hade jag och vistor fortfarande inget att göra när dom hade hoppat av så vi tog bussen till världens ende månsarp och sen mötte vi nicklas så åkte vi hem till mig en stund igen tills victor skulle hjälpa sina föräldrar med något så drog jag och nicklas till pizzerian och köpte drickor och mötte alex och marcus så vi va med dom typ tills alex åkte till borås då åkte victor och nicklas till ganlid och jag gick hem fixade mig lite sen kom patrik och hämtade mig så va med han ett tag sen körde han hem mig.

Tisdagen mådde ja inte alls bra på men på kvällen träffade jag nyander lite och snackade och så sen gick ja hem till bea för hon va lite ledsen. onsdagen hände de ingenting på typ snackade med marcus så vi är kompisar nu. Och sen har de inte hänt något typ. Glömde säga att jag storstädade mitt rum idag med hjälp av anette fast lite kvar men annars e allt klart. Ne nu ska jag kolla på film eller något ska bättra mig på att blogga vi hörs! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0