New moon

Nu känner jag att jag ändå mår lite bättre verkligen kännt mig älskad och omtyckt idag av folk som betyder väldigt mycket och även av folk som är guldvärda men som jag inte känner så mycket. Kände ändå att jag va tvungen att dra mig ner till affären och köpa smågodis och marabou ska även försöka få pappa att köpa kyckling macka till mig är otroligt sugen på det. Känns bra med marcus nu jätte bra känner verkligen hur mycket jag älskar honom och hur mycket jag längtar tills imon då jag förmodligen kommer få träffa marcus :) ska bli kul

längtar så mycket tills new moon ska komma ut den verkar hur bra som helsttwiligt är en av dom bästa filmerna jag har sett :) Men nu ska jag ringa till pappa så hör av mig senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0