Otrohet

Satt och tänkte på en sak och det är om just otrohet!. Jag kan säga så här jag har varit otrogen i mitt liv så kan inte säga att jag har varit perfekt i den delan. Men har insett hur onödigt fel det är. I mitt senaste förhållande va jag inte otrogen och det va för att jag va så jävla kär i den killen så ville bara ha honom och ville inte ens tänka tanken att va med någon annan det är väl så kärlek ska va man är tillsammans med någon som man verkligen är kär i och som man litar på till 100% och man ska också lita på sig själv att man inte gör något med någon annan det va så jag kände i mitt förra förhållande men det tog slut på grund av andra saker. Men trotts det fick jag massor med skit när det tog slut han anklagade mig och sa att han visste att jag hade varit otrogen och att han hade bildbevis och allt. Självklart blev jag ledsen över det eftersom att bli anklagad för saker man inte har gjort är inget roligt. Men trotts detta har jag lärt mig ganska mycket av att ha varit otrogen i ett förhållande som jag har haft tidigare. Har faktiskt fattat att det är helt onödigt det är menat att man ska va med den människan man passar med och tänker man på andra tjejer/ killar under förhållandet man har så är det inte menat att den människan man är med är den man ska va med det är så jag ser på saken allafall så varför inte bara lämna den människan man har om man nu ska gå runt och tänka på andra? Det är faktiskt som jag har sett det mest killar som gör så. Har nästan bara killkompisar och många av dom som har "skrytit" om att dom har varit otrogna eller att dom snackat med en annan tjej om massa saker tycker det är hemskt.


Kommentarer
Postat av: wear a smile it goes with everything

Heej!

Hur är de? :)

Varför har du en ny blogg?



kram

2009-10-13 @ 22:27:22
URL: http://martinastork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0