Snart ska denna bloggen börja användas.

Yes denna bloggen kommer användas inom kort men innan det dock ska jag fixa den håller på med en design som inte är klar än. Ångrar så mycket att jag döpte min förra blogg till Marcusfliickaa. Skulle liksom bara göra en blogg för att skriva lite förväntade mig inte alls många besökare om man säger så men så plötsligt en dag kom jag med på första sidan och vipps hade väldigt många läsare helt plötsligt. Blev självklart superglad men lite besviken att jag just då hade döpt min blogg till marcusfliickaa men tänkte inte på att den dan det tog slut skulle komma.


Jag ska va hos jennie nu är hemma hos dom ensam jennies mamma jobbar och jennie är i skolan. Ska tillbaka till skolan imon tänkte jag. HAr ju massor att jobba igen men det klarar jag ska fokusera på bra vänner och mig själv nu!. Funderar på att ta mig in till stan så jag har något att göra eller till a6 får se ska allafall duscha nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0