Torsdag

Hej :). Min dag idag har varit ganska slapp kom hem vid 12 (har sovit hos mamma) Sen har ja bara legat i min säng kollat på film och pratat med folk på msn. Så har haft ganska tråkigt om man säger så. Men har inte mått 100% bra så därför. Ska väl snart försöka sova tänkte ta en snabb promenad innan tror ja måste gå av de spralliga ja har i kroppen. Imon blir de sola på dan städa mitt rum helt och hållet för att på lördag blir de att jag och min farbror drar till ikea och inhandlar lite nytt. Har ju börjat bleka mina tänder med så han kanske blir extra glad får se.

Men vi hörs imon när ja vaknat pappa stänger ju av internet nu varje dag innan han ska sova pga att det låter så mycket om det så han inte kan sova men jag överlever min farbror som fixar allt ska fixa de på lördag.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0